Η πύλη ενημέρωσης στου Ζωγράφου
Ο πολίτης πλέον έχει το δικό του μέσο!

Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές φυτικών πρωτεϊνών

Οι ανάγκες σε πρωτεΐνες ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας και τη συνολική κατάσταση της υγείας κάθε ανθρώπου.

Για παράδειγμα, ένας άνδρας 75 ετών και ένα κορίτσι στην εφηβεία χρειάζονται μεγαλύτερη ποσότητα από μια γυναίκα 45 ετών.

Σε γενικές γραμμές, ένας άνθρωπος που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα νεφρά του, μπορεί να καταναλώνει άφοβα 200 γραμμάρια πρωτεϊνών την ημέρα. Η υπερβολική κατανάλωση όμως μπορεί μακροπρόθεσμα να βλάψει τα νεφρά και να αυξήσει τον κίνδυνο για κάποιες μορφές καρκίνου.

Οι ειδικοί συστήνουν οι θερμίδες που προέρχονται από την κατανάλωση πρωτεϊνών να μην ξεπερνούν το 10-35% των συνολικών θερμίδων.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που ζουν περισσότερο, καταναλώνουν πολλές πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης. Αντίθετα, η υψηλή κατανάλωση ζωικών πρωτεϊνών από επεξεργασμένο αλλά και μη επεξεργασμένο κόκκινο κρέας (χοιρινό, μοσχάρι κλπ.), μειώνει τη διάρκεια ζωής παχύσαρκων και σωματικά αδρανών ασθενών.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε μέρος των ζωικών πρωτεϊνών με φυτικές πρωτεΐνες.

Κορυφαίες πηγές πρωτεΐνης φυτικής προέλευσης είναι οι εξής:

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.